ေရေျမ့ရွင္ေလွ်ာက္သည္ဆရာေတာ္ --
သံုးလူအထြတ္ျမတ္စြာဘုရားသည္ တဖုႆ၊ ဘလႅိက ကုန္သည္ညီေနာင္တို႔ေနာက္မွ ဘုရားသခင္ေျခာက္၀ါေျမာက္ေသာ ဆံေတာ္ရွစ္ေခ်ာင္းကို ကုန္သည္တို႔အား ဇာလိယေတာင္တြင္ အပ္ေတာ္မူသည္။ ဆံေတာ္ျမတ္ကို နတ္တို႔ႏွင့္ညွိ၍ ေဇယပဗၺတ-ဟူေသာ ေမာေထာရွင္ေစာကို တည္၍ ဌာပနာသြင္းသည္။ နာဂပဗၺတတြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ နိေျဂာဓပဗၺတတြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ ေဂဟပဗၺတတြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ က်ေဇာမည္ေသာအရပ္တြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ ေတာင္ႀကီးတြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ တလိုင္လိုမလြန္တြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း၊ အသိတတြင္ ႏွစ္ေခ်ာင္း ဌာပနာ၍ ေစတီတည္ေသာအခါ သိၾကားနတ္မင္း ရေသ့တို႔ႏွင့္တည္သည္။ သီဟပဗၺတတြင္ ေစတီကား ေတာင္ထိပ္ေျမကို မက်ပဲေကာင္းကင္၌ တည္သည္အရာမ်ားကို ေရွးသူေတာ္ေကာင္းတို႔ မွတ္သားထားေသာစာမ်ားကို သြင္းၾက၍ သိေတာ္မူသည္။ ထိုရွစ္ဆူေသာေစတီတြင္ ေကာင္းကင္၌ မည္သို႔တည္၍ ေတာင္ထိပ္သို႔ မက်ရွိေလသနည္း။ သည္အရာတို႔ကို သိသာေအာင္ မိန္႔ေတာ္မူပါဆရာေတာ္။Show/Hide
မွာလိုက္သည္ကား--
(၇)ဆူေသာေစတီေတာ္မ်ားကို ေရေျမ့ရွင္ သိေတာ္မူသာၿပီ။ သီဟပဗၺတေတာင္သည္ကား မုတၱမၿမိဳ႕ႏွင့္အနီး ျခေသၤ့ရုပ္ႏွင့္ တူေသာ ေတာင္ဆို၏။ ထိုတြင္ ရွင္ရေသ့တစ္ဦးသည္ သိၾကားမင္းအား ေတာင္ပန္၍ သိၾကားမင္းတန္ခိုး၊ ဘုရားသခင္ ဉာဏ္ေတာ္ေျခာက္ပါးေၾကာင့္ အလိုေတာ္ရွိရာတြင္ ကိန္း၀ပ္ေတာ္မူသည္။ ေဟာေတာ္မူေသာ တရားေတာ္၌ အလိုေတာ္ရွိလွ်င္ ျမင့္မိုရ္ေတာင္သို႔ ႏွစ္လွမ္းျဖင့္ ေရာက္ေတာ္မူသည္။ အလိုေတာ္ရွိလွ်င္ ေနမင္း၊ လမင္းတို႔ကို ေျခေတာ္၊ လက္ေတာ္ႏွင့္ သံုးသပ္ေတာ္မူသည္။ အလိုေတာ္ရွိလွ်င္ မံုညင္းသီးခြံတြင္းမွာ ပရိကၡရာစံုႏွင့္ စင္းၾကန္ ၾကြေတာ္မူသည္။ မံုညင္းသီးကို ႀကီးေအာင္လည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မမူ၊ ကိုယ္ေတာ္ကို ငယ္ေအာင္လည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မမူ၊ က်မ္းဂန္လာသည္။
ေလာကဥပမာေသာ္ကား-- ေရေျမ့ရွင္ၾကည့္ေတာ္မူေသာ စိန္ေျပာင္းရင္းသို႔ ေ၀းလွစြာေသာ ေစတီ၊ပုထိုး၊ သစ္ပင္တို႔သည္ နီးလွာ၍ အကုန္အစင္ျဖစ္ေသာ ဥပမာကဲ့သို႔ ႏွလံုးေတာ္သြင္းရမည္။ သဗၺညဳျမတ္စြာဘုရား တန္ခိုးေတာ္ကို သည္မွ်သည္ေရြ႕ အဆံုးအစမရွိ၊ တေၾကာင္းလည္း ေလာက၀ယ္ အေနာ္မာျမစ္နား သမုပလႅင္ထက္ ဆံေတာ္ျဖတ္ေသာခါ ၀တ္ေတာ္မူေသာ ၀တ္လဲေတာ္ပုဆိုးသည္ ျဗဟၼာ့ျပည္၌ တည္ေလသည္။ (၁၆)ရပ္ (၁၆)ဘုံ ျဗဟၼာ့ႏွစ္ဆယ္၊ ဘံုႏွစ္ဆယ္တို႔သည္ ေကာင္းကင္၀ယ္ တည္ေသာအရာကို ယံုရေခ်သည္။ ကမၻာ့တန္ဆာျဖစ္သည္။ သီဟပဗၺတေတာင္ထိပ္၌ တည္ေသာ က်ိဳက္ထီးရိုးေစတီေတာ္၌ ဌာပနာေသာ ေကသာေတာ္ျမတ္သည္ တန္ခိုးအနႏၲျဖစ္၍ ေကာင္းကင္၀ယ္ တည္ႏိုင္ေလသည္ကို အၿမဲမွတ္ေတာ္မူသင့္သည္ မဟာဓမၼရာဇ္။ ။
(သကၠရာဇ္ ၁၀၀၁-ခု၊ ၀ါေခါင္းလဆန္း ၅-ရက္ေန႔သြင္းသည့္ေမတၱာစာ)
(၇)ဆူေသာေစတီေတာ္မ်ားကို ေရေျမ့ရွင္ သိေတာ္မူသာၿပီ။ သီဟပဗၺတေတာင္သည္ကား မုတၱမၿမိဳ႕ႏွင့္အနီး ျခေသၤ့ရုပ္ႏွင့္ တူေသာ ေတာင္ဆို၏။ ထိုတြင္ ရွင္ရေသ့တစ္ဦးသည္ သိၾကားမင္းအား ေတာင္ပန္၍ သိၾကားမင္းတန္ခိုး၊ ဘုရားသခင္ ဉာဏ္ေတာ္ေျခာက္ပါးေၾကာင့္ အလိုေတာ္ရွိရာတြင္ ကိန္း၀ပ္ေတာ္မူသည္။ ေဟာေတာ္မူေသာ တရားေတာ္၌ အလိုေတာ္ရွိလွ်င္ ျမင့္မိုရ္ေတာင္သို႔ ႏွစ္လွမ္းျဖင့္ ေရာက္ေတာ္မူသည္။ အလိုေတာ္ရွိလွ်င္ ေနမင္း၊ လမင္းတို႔ကို ေျခေတာ္၊ လက္ေတာ္ႏွင့္ သံုးသပ္ေတာ္မူသည္။ အလိုေတာ္ရွိလွ်င္ မံုညင္းသီးခြံတြင္းမွာ ပရိကၡရာစံုႏွင့္ စင္းၾကန္ ၾကြေတာ္မူသည္။ မံုညင္းသီးကို ႀကီးေအာင္လည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မမူ၊ ကိုယ္ေတာ္ကို ငယ္ေအာင္လည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မမူ၊ က်မ္းဂန္လာသည္။
ေလာကဥပမာေသာ္ကား-- ေရေျမ့ရွင္ၾကည့္ေတာ္မူေသာ စိန္ေျပာင္းရင္းသို႔ ေ၀းလွစြာေသာ ေစတီ၊ပုထိုး၊ သစ္ပင္တို႔သည္ နီးလွာ၍ အကုန္အစင္ျဖစ္ေသာ ဥပမာကဲ့သို႔ ႏွလံုးေတာ္သြင္းရမည္။ သဗၺညဳျမတ္စြာဘုရား တန္ခိုးေတာ္ကို သည္မွ်သည္ေရြ႕ အဆံုးအစမရွိ၊ တေၾကာင္းလည္း ေလာက၀ယ္ အေနာ္မာျမစ္နား သမုပလႅင္ထက္ ဆံေတာ္ျဖတ္ေသာခါ ၀တ္ေတာ္မူေသာ ၀တ္လဲေတာ္ပုဆိုးသည္ ျဗဟၼာ့ျပည္၌ တည္ေလသည္။ (၁၆)ရပ္ (၁၆)ဘုံ ျဗဟၼာ့ႏွစ္ဆယ္၊ ဘံုႏွစ္ဆယ္တို႔သည္ ေကာင္းကင္၀ယ္ တည္ေသာအရာကို ယံုရေခ်သည္။ ကမၻာ့တန္ဆာျဖစ္သည္။ သီဟပဗၺတေတာင္ထိပ္၌ တည္ေသာ က်ိဳက္ထီးရိုးေစတီေတာ္၌ ဌာပနာေသာ ေကသာေတာ္ျမတ္သည္ တန္ခိုးအနႏၲျဖစ္၍ ေကာင္းကင္၀ယ္ တည္ႏိုင္ေလသည္ကို အၿမဲမွတ္ေတာ္မူသင့္သည္ မဟာဓမၼရာဇ္။ ။
(သကၠရာဇ္ ၁၀၀၁-ခု၊ ၀ါေခါင္းလဆန္း ၅-ရက္ေန႔သြင္းသည့္ေမတၱာစာ)
0 comments:
Post a Comment