ေရေျမ့ရွင္ေလွ်ာက္သည္ဆရာေတာ္ ---
သကၠရာဇ္ ၁၀၁၁-ခု၊ ကဆုန္လၦန္း ၁၁-ရက္၊ ၁-ေႏြေန႔၊ ရာဇမဏိစူဠာေစတီေတာ္ႀကီး ေရႊထီးတင္မည္ အခါေတာ္ရွိသည္။ ေရေျမရွင္လည္း ထြက္ေတာ္မူႀကီး ဓာတ္ ၄-ရပ္ အက်င္းအပအစီအရင္ႏွင့္ ထြက္ေတာ္မူမည္။ ဧရာ၀တီကို ေလွတန္တားျဖင့္ ကူးပါမည္သင့္သည္ မသင့္သည္ကို မိန္႔ေတာ္မူပါဆရာေတာ္။
ရည္မွန္ႏွင့္ ေအာင္ျမတ္ကို ေစေတာ္မူသည္။Show/Hide
မွာလိုက္သည္ကား---
ဧရာ၀တီျမစ္ကို ေလွတန္တားျဖင့္ ကူးေတာ္မူမည္။ အာဏာေတာ္ထား၍ စီရင္လွ်င္ မၿပီးရွိမည္မဟုတ္။ ၿပီးညားေသာ္လည္း ေလွတန္တားဆိုသည္အရာသည္ ၿမဲၿမံလံုခဲလွသည္။ ေရေျမရွင္ ကူးေတာ္မူစည္မက်၊ ဘုရားမွာရွိစည္ ေလဆိုးေလရူးက်ခဲ့လွ်င္ တန္တားေျမာေလ၏၊ တန္တားပ်က္ေလ၏၊ ဆိုေသာစကားသည္ တက္သစ္ေသာေနမင္းကဲ့သို႔ျဖစ္ေသာ မင္းဧကရာဇ္သဘင္ေတာ္၌ မျဖစ္ေလေကာင္း၊ ေလဆိုသည့္ အရာသည္ ျပင္းစြာျဖစ္ေသာအခါ ေလွဆိုသမွ်သည္ ရပ္ႏိုင္ခဲလွသည္။
ပဂံေလွသူႀကီးတို႔သည္ ေအာက္အရပ္မွသည္အညာသို႔ဆန္ေသာအခါ ေလကာလျဖစ္၍ ႀကိဳးလြန္ အတန္တန္သြယ္၍ ေက်ာက္ေဆာင္ ကမ္းပါး သစ္ပင္တို႔၌ခ်ည္းတည္း ဆဲြထား၍ လူးတားငင္မွ တက္ႏိုင္သည္။ လူးတားခ်င္းငင္စည္ေလက်သည္မ်ားမွာ ႀကိဳးလြန္ျပတ္၍ မရပ္ႏိုင္သည္ ေလွမ်ား ေအာက္သို႔ေျမာ၍ ပ်က္စီးကုန္သည္၊ ေရေျမရွင္စီရင္ေသာေလွတန္တားသည္ ႀကိဳးတည္ရမည္၊ ေက်ာက္ေဆာင္ကမ္းပါးလည္း မရွိျဖစ္သည္။
ဘိုးေတာ္မင္းတရားသည္ ျမစ္ကိုေလွတန္တားျဖင့္ ကူးေတာ္မူသည္ကား- က်ပ္ကိုသဘင္ေမာကစႏုသဘင္ နေတာ္ျပာသိုကာလျဖစ္သည္။ ထီးေတာ္တင္ထြက္ေတာ္မူမည္မွာ နန္းေတာ္ကသည္ျမစ္တိုင္ရံု ေ၀ါေတာ္ ျပႆဒ္စီး၍ ေဘာင္ေတာ္ရွည္က ေဘာင္ေတာ္ထြက္စံေတာ္မူေလာ့၊ ကရ၀ိတ္ငွက္တစံုစီရင္ေသာ ေ၀ဇယႏၲာျပႆဒ္ထက္ မင္းမိဘုရားစံ၍ ေရသဘင္ျဖင့္ကူးေတာ္မူ၍ စစ္ကိုင္းမင္းလမ္း ေဘာင္ေတာ္ရွည္က ေ၀ါျပႆဒ္စီး၍ သဘင္နန္းေတာ္ေရာက္စံေတာ္မူ- ထိုကမွပါပ သူရစၥ အၿမိတၱ ေကာလီဓာတ္ မိ(တ္)ဘက္အစီရင္တို႔ကို က်င္းပ၍ ျမင္းရထားစီးေတာ္မူ၍ ေရႊထီးတင္ေတာ္မူလွ်င္ သင့္၏။
ျမစ္ကို ေလွတံတားျဖင့္ ကူးေတာ္မူမည္ကို ဆရာေတာ္ႏွစ္မသက္ေခ်။ လူႀကီးရွင္ႀကီးဟူရာတို႔တြင္တို႔သည္ ရွင္ႀကီးျဖစ္ေတာ့သည္။ အတိဂမၻီရဉာဏ္ေတာ္သာ ပကတူပျဖစ္သည္၊ ဘုရားသခင္တရားေတာ္၀ယ္လည္း အစိႏၲိတံပိ ဘ၀တိ စိႏၲိတံပိ ၀ိနႆတိ ေဟာေတာ္မူသည္။ ႀကံ၍လည္း ေလာကဓမၼမေျပလွ်င္ အက်ိဳးမရွိ၊ မႀကံပဲပင္ေသာ္လည္း ေလာကဓမၼေျပ၍ အက်ိဳးရွိလွ်င္ ဆိုဘြယ္ရာမရွိ၊ ပညာရွိလကၡဏာညီေတာ့သည္။ ဤသို႔ေသာအရာတို႔ကို သိအပ္ မွတ္အပ္ေတာ့သည္ မဟာဓမၼရာဇ္။ ။
ဧရာ၀တီျမစ္ကို ေလွတန္တားျဖင့္ ကူးေတာ္မူမည္။ အာဏာေတာ္ထား၍ စီရင္လွ်င္ မၿပီးရွိမည္မဟုတ္။ ၿပီးညားေသာ္လည္း ေလွတန္တားဆိုသည္အရာသည္ ၿမဲၿမံလံုခဲလွသည္။ ေရေျမရွင္ ကူးေတာ္မူစည္မက်၊ ဘုရားမွာရွိစည္ ေလဆိုးေလရူးက်ခဲ့လွ်င္ တန္တားေျမာေလ၏၊ တန္တားပ်က္ေလ၏၊ ဆိုေသာစကားသည္ တက္သစ္ေသာေနမင္းကဲ့သို႔ျဖစ္ေသာ မင္းဧကရာဇ္သဘင္ေတာ္၌ မျဖစ္ေလေကာင္း၊ ေလဆိုသည့္ အရာသည္ ျပင္းစြာျဖစ္ေသာအခါ ေလွဆိုသမွ်သည္ ရပ္ႏိုင္ခဲလွသည္။
ပဂံေလွသူႀကီးတို႔သည္ ေအာက္အရပ္မွသည္အညာသို႔ဆန္ေသာအခါ ေလကာလျဖစ္၍ ႀကိဳးလြန္ အတန္တန္သြယ္၍ ေက်ာက္ေဆာင္ ကမ္းပါး သစ္ပင္တို႔၌ခ်ည္းတည္း ဆဲြထား၍ လူးတားငင္မွ တက္ႏိုင္သည္။ လူးတားခ်င္းငင္စည္ေလက်သည္မ်ားမွာ ႀကိဳးလြန္ျပတ္၍ မရပ္ႏိုင္သည္ ေလွမ်ား ေအာက္သို႔ေျမာ၍ ပ်က္စီးကုန္သည္၊ ေရေျမရွင္စီရင္ေသာေလွတန္တားသည္ ႀကိဳးတည္ရမည္၊ ေက်ာက္ေဆာင္ကမ္းပါးလည္း မရွိျဖစ္သည္။
ဘိုးေတာ္မင္းတရားသည္ ျမစ္ကိုေလွတန္တားျဖင့္ ကူးေတာ္မူသည္ကား- က်ပ္ကိုသဘင္ေမာကစႏုသဘင္ နေတာ္ျပာသိုကာလျဖစ္သည္။ ထီးေတာ္တင္ထြက္ေတာ္မူမည္မွာ နန္းေတာ္ကသည္ျမစ္တိုင္ရံု ေ၀ါေတာ္ ျပႆဒ္စီး၍ ေဘာင္ေတာ္ရွည္က ေဘာင္ေတာ္ထြက္စံေတာ္မူေလာ့၊ ကရ၀ိတ္ငွက္တစံုစီရင္ေသာ ေ၀ဇယႏၲာျပႆဒ္ထက္ မင္းမိဘုရားစံ၍ ေရသဘင္ျဖင့္ကူးေတာ္မူ၍ စစ္ကိုင္းမင္းလမ္း ေဘာင္ေတာ္ရွည္က ေ၀ါျပႆဒ္စီး၍ သဘင္နန္းေတာ္ေရာက္စံေတာ္မူ- ထိုကမွပါပ သူရစၥ အၿမိတၱ ေကာလီဓာတ္ မိ(တ္)ဘက္အစီရင္တို႔ကို က်င္းပ၍ ျမင္းရထားစီးေတာ္မူ၍ ေရႊထီးတင္ေတာ္မူလွ်င္ သင့္၏။
ျမစ္ကို ေလွတံတားျဖင့္ ကူးေတာ္မူမည္ကို ဆရာေတာ္ႏွစ္မသက္ေခ်။ လူႀကီးရွင္ႀကီးဟူရာတို႔တြင္တို႔သည္ ရွင္ႀကီးျဖစ္ေတာ့သည္။ အတိဂမၻီရဉာဏ္ေတာ္သာ ပကတူပျဖစ္သည္၊ ဘုရားသခင္တရားေတာ္၀ယ္လည္း အစိႏၲိတံပိ ဘ၀တိ စိႏၲိတံပိ ၀ိနႆတိ ေဟာေတာ္မူသည္။ ႀကံ၍လည္း ေလာကဓမၼမေျပလွ်င္ အက်ိဳးမရွိ၊ မႀကံပဲပင္ေသာ္လည္း ေလာကဓမၼေျပ၍ အက်ိဳးရွိလွ်င္ ဆိုဘြယ္ရာမရွိ၊ ပညာရွိလကၡဏာညီေတာ့သည္။ ဤသို႔ေသာအရာတို႔ကို သိအပ္ မွတ္အပ္ေတာ့သည္ မဟာဓမၼရာဇ္။ ။
0 comments:
Post a Comment